Just another WordPress.com weblog

 

 

Stau intinsa in ploaia diminetii pe iarba moale,  mirosul dulce al merilor verzi ma duc in amintire intr-o dulce si moale adiere a timpului lasat in urma, intr-o rotire a viselor, in care spuma marii sufletului meu se zbate, rasuna in fiinta mea si topeste lanturile durerii pastrate de atatia ani..ma cutremura urma asteptarilor stranse in slabiciunile trupului si  rupe in doua magia albastra a ochilor tai.

 

Pastrez in cantec si laud frimiturile pe care le strang in palma, sunt moi ca fulgii de zapada si transparente ca lacrimile florilor de vara. Cu fiecare vers sunt tot mai aproape, ating imaginea trecutului, urmaresc conturul tabloului cu zambete in lacrimi , desenez frunzele florilor de atunci ,cu surasurile noastre, mangai fiecare cuvant cu petalele genelor, cuprind in brate privirile tale si ma leagan cu ele in sunetele dulci-inflorite ale amintirilor.Timbrul vocii tale rasuna in spatele meu il simt in timpan , in suflet , in gand te ingan cu soapte , cu vorbe deja rostite, si te aduc in prezent de acolo din lumea in care te-am lasat,in timpul in care am fost, in vara in care ne-am stiut, in dansul in care ne-am atins..esti acelasi sau altul, esti tu sau eu, esti aievea sau real, nimeni un plange nimeni nu-mi spune sa ma opresc , nu pot sa deschid ochii si nu vreau sa pierd imbratisarea-ti, nu vreau sa treaca timpul ca sa te ratacesc din nou in mii de anotimpuri reci..Am gasit tóate bunele si relele parti ale acelor clipe si am descoperit secrete carora un le-am dat prea multa importanta, am memorat urma pasilor tai pe nisipul umed al raului  iute, am revazut-o pe cararile stramte ale dealurilor inverzite si am zarit-o pe drumul drag de tara,alunecand lin si sigura, pasind cand repede cand inceata, iar eu ,te urmaream din intuneric cu privirea in zambete de iubiti, povesteam gandului ce dor imi era de tine!Glasul tau in zeci de cuvinte parca il regasesc,  mii de fraze mi te aduc aproape.In noptile de august racoarea limpezeste cerul si stelele scapara foc de diamant ,in noptile de august ne-am pierdut in melodica taina a vremii.Esti amintire, esti fiecare puls din inima mea, esti imaginea din vis si raza din trecut , esti rombul pictat cu stele si esti lumea in care evadez, -“ te iubesc“-sa un crezi ca eu nu”..”-nu, nu cred ca tu”..

                                                                                                             

Comments on: "Tu, amintirea, jocul, iubirea.." (2)

  1. prof.david lucretia said:

    Draga mea esti o adevarata artista a emotiei, ai descris cu atata indemanare trairile tale sufletesti incat mi-ai impregnat in suflet culoarea ochilor tai..
    bravo!!!!!!!!

  2. ‘te iubesc’
    ‘sa nu crezi ca eu nu..’
    ‘nu, nu cred ca tu…’

    foarte frumos mai ales stiind despre cine este vorba…minunat…atat imi amintesc..ochii albastri…:(

Leave a Reply

Tag Cloud

