Just another WordPress.com weblog

Pasii tai

Pasii tai parca-i zaresc

Pe cararea de-altadata,

Pasii tai parca-i aud

Trec pe drumul drag de tara.

Si cu ei imi trec in ganduri

Vise-n zambete ma-mbata,

Cu arome ametitoare

Si parfum din alta viata.

Pasii tai cuminti si siguri

Puneau inima-mi pe jar,

Asteptandu-te la poarta

Sub o salcie, pe banca.

Soarele din asfintit,

Umbre din trecut mi-arata,

Luna in raze aurii

Doruri tainice imi scalda.

Sunt aici in locu-n care

Doi copii se-mbratisau,

Pasii tai in iarba moale

Suferintele-mi ardeau..

Comments on: "Pasii tai" (2)

  1. Of, mi-ai trezit amintiri din ce imi povesteai atunci…

    Unde sunt verile acelea? Sau iernile? Unde sunt cuvintele si persoanele de alta data? Mi-e dor de mine si de noi toti fara sa fi uitat! Mi-e dor de tine, draga prietena si de dragostea ta pentru El!

    As vrea sa fi fost cum era primul gand, ci nu cum ne-a purtat soarta! Sa mai radem si sa mai simtim, sa ne mai pese!

    Mi-e dor de tine, prietena draga, macar o clipa daca mai mult nu se poate!!!

    • pinakadakila said:

      eu n-am sa te mai vad..noaptea nu te mai gasesc,te ating numai in vise din amintiri traiesc..mi-e dor de tine mult mult mult mult

Leave a Reply

Tag Cloud

