Just another WordPress.com weblog

iisus


Verile au trecut, trec mereu aluneca pe limbile timpului etern, iau cu ele iernile de poveste si toamnele bogate, primaverile cu zambete senine, soaptele din mugurile florilor, lacrimile ploilor proaspete caci, noi calatorim nepasatori, mereu, pe acelasi drum. Timp in care ma afund, si vis in care caut nuanta diafana a privirii Tale..
Cararile din inima mea se razboiesc in furtuna iute a simtirii crude, oare aude cineva ceea ce sufletu-mi striga?oare Acel asteptat va ajunge tanar si iertator ca altadata sa aline dorurile noaste?
IL dorim, e aproape, IL simt ca pe o vibratie calda , se contopeste cu natura, straluceste in soare sa ne aduca pacea, este Cel care ne va zambi o Eterninate!
Este cu noi in fiecare clipa,in fiecare secunda ne mangaie,in fiecare cantec ne cheama, cu fiecare clipire ne imbratiseaza, iar eu ma las dusa de acest dulce val al sperantei ,de aceasta unda a adevarului, ma las contopita de iubire. Ma las dusa in mreje scrise cu voci de copii, ma las adormita in aripi de ingeri albastri, gandul meu iarta trecuturi, inima mea spala rani, ochii mei cauta lumina iubirii eterne, acea iubire care ma asteapta, care ma innunda si care ma doare!
 Au fost intemeiate palate pentru Tine dar, sunt ele oare ca cel din inima mea? Au fost scrise versuri pentru Tine dar, sunt ele oare mai dulci decat mierea buzelor mele care-ti soptesc numele? Sunt glasuri care Te canta in nuante de doruri calde, dara, Te canta ele oare asa cum arterele inimii mele te doresc Doamne?.. caci as vrea sa am o mie de inimi ca sa te iubesc numai pe Tine!

As vrea sa te gasesc cu fiecare privire, as vreas sa ma odihnesc , sa ma astampar de doruri grele.
 Vreau sa fiu un suflet al naturii Tale, sa zbor in zambete de sori printre plopii cerului Tau, sa ma bucur de valurile marilor Tale, sa strabat ocaeanele purpurii ale pacii, sa ma imbratiseze florile in zborurile mele si sa ma alint cu cei care ma asteapta!
E noapte, ochii mei rascolesc cerul instelat, te cauta in lacrimi.. sa nu ma uiti pe mine, sa nu ma lasi in intuneric , trista, rece si slaba..sa nu ma uiti in noapte, intr-un loc stramt si gol inconjurata de cadavre descompuse ,sa nu accepti vreodata asta pentru mine, Doamne! Acum tu stii ceea ce ramnesc este Eternitatea, in bratele tale,sa ma legeni in doruri fierbinti, sa ma regasesc in campii verzi cu ape limpezi, sa beau din izvoare reci si sa-ti multumesc ca ai sadit in mine o mie de inimi ca sa te iubesc numai pe tine, Doamne!


 

 

 

Comments on: "Vreau o mie de inimi ca sa te iubesc numai pe Tine!" (1)

  1. adi lepadat said:

    ar trebui sa imi amintesc mai des de Cel care m-a creat, de Acel care ma iubeste, de Cel care este insasi viata

Leave a Reply

Tag Cloud

